Mange tak for din ordre.

Tak for din bestilling angående pleje af din græsplæne. Vi har vedhæftet en kopi af aftalen.
Du får besked på SMS før vi kommer, så du kan fjerne evt. legesager mv. Når vi er færdige i din have får du besked på SMS.

Hvis du har nogen spørgsmål og for at vi kan ekspedere dig bedst muligt, har du her et direkte nr. til græs afdelingen 70601056.

Jeg har lavet en liste til dig, med de mest stillede spørgsmål.

  1. I skal ikke være hjemme, da vi afleverer en klippevejledning med masser af info, så I ikke er i tvivl om hvornår I må klippe og hvilken højde m.m.
  2. Har I aflåst ind til haven, kan I sende koden til os, så sørger vi for at den er låst når vi kører igen.
  3. Det har regnet har det nogen betydning? Nej, så længe det ikke regner lige efter vi har været. Støvregn er ikke noget problem.
  4. Der er meget varmt og ingen regn, kan I køre? Vi holder pause når der meget høj varme og der ikke er kommet regn, fordi plænen er gået i dvale, men vi kommer så snart der kommer vand igen.
  5. Skal jeg rydde min have? Ja tak, men du behøver ikke fjerne trampolin da vi kan komme ind under den, men legesager og afklip af hæk eller træer og evt. hunde ekskrementer må meget gerne være fjernet.
  6. Der er nattefrost kan I komme? Vores produkter virker ikke optimalt ved langtids frost, men en enkelt nat betyder ikke noget for vores arbejde.
  7. Jeg har børn og eller hund, hvad betyder det? Det middel vi bruger til bekæmpelse af jeres ukrudt, er et kontaktmiddel som fordamper indenfor 1 time, alt efter vind og vejr. Vi anbefaler dog at vente 1-2 timer før I bruger græsplænen efter vores ukrudtsbekæmpelse. Det gør at det ikke kan slæbes med ind på poter eller små sko.
  8. Hvornår betaler jeg? Vi sender dig en faktura dagen efter vores først besøg, som er forfalden efter 8 dage. Du betaler kun fra besøg til besøg.

    Venlig hilsen,
    Easy-Green

    Til top